Zoeken in deze blog

dinsdag 18 februari 2020

Gefeliciteerd Tante Leni Gordijn-Verhoeven bijna 120 jaren jong



Het dondert en het bliksemt, noodweer, en toch,  ik zet de computer niet uit, want ik heb mijn aller zorgzaamste maar ook spannendste tante nog niet gefeliciteerd met haar geboortedag. Vandaag alweer 119 jaar geleden dat zij het eerste levenslicht aanschouwde.  Over haar leven zou ik uren door kunnen vertellen, maar haar handgeschreven versje in mijn eigen poëzie album kan je daarbij een beetje helpen....ze heeft nooit kunnen vermoeden dat zij jaren na haar  overlijden via  haar achterkleindochter Annette ook nog 2 prachtige achterkleinkinderen zou krijgen.  Ik stuur nog net voor sluitingstijd  van haar 'feest' het de wijde wereld in! Iedereen wens je zo'n lieve tante. Gefeliciteerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten